Prodesign Art - mobila la comanda

Crearea și implementarea strategiei – campanie „Îmbunătățirea imaginii firmei în mediul online”

O bună imagine a firmei pe piața de afaceri se poate obține (ceva mai lent, e-adevărat) și prin alte mijloace, care sunt la îndemână oricărui întreprinzător si nu sunt deloc costisitoare. Aceste mijloace țin de aspectul paginilor de social media ale afacerii pe care le administrați, precum și de felul în care dvs. și angajații dvs. vă prezentați (ca persoane) în relația directă cu clienții.

Project link

Provocare

Crearea brand awareness-ului este un punct cheie în procesul de promovare al acestuia şi necesită un plan detaliat, resurse umane (specialist marketing, specialist social media, grafician, analist, programator, etc) și timp alocat analizei, creării și implementării strategiei.

Canale de promovare: Facebook și Instagram

Soluția :

dentificarea publicului/publicurilor ţintă; stabilirea unei strategii; corelarea campaniilor online cu cele offline (practica deja de client); îmbunătățirea imaginii companiei în mediul online; existenţa unui nume, al unui slogan şi a unui logo; transmiterea unui mesaj prin intermediul canalelor potrivite de promovare – Facebook, Instagram; existenţa imaginilor care să completeze mesajul verbal/ scris transmis;
80 - Label default

Mai multe proiecte