Google Chrome marcheaza site-urile HTTP nesigure
Saptamana trecuta, miscarea pentru criptarea site-urilor web a atins un alt apogeu. Browserul Google Chrome s-a tinut de promisiune si a marcat toate site-urile ca fiind nesigure.
Saptamana trecuta, miscarea pentru criptarea site-urilor web a atins un alt apogeu. Browserul Google Chrome s-a tinut de promisiune si a marcat toate site-urile ca fiind nesigure.
In zilele noastre, promovarea online a ajuns sa fie tot ma populara! Treptat, tot mai multe firme doresc sa profite de acest lucru investind sume enorme in publicitate. Totusi, pe ce retea de socializare ar trebui sa ne promovam afacerea?
Instagram este o retea de socializare fondata pe data de 6 0ctombrie 2010 de catre Kevin Systrom şi Mike Krieger, doi studenti care au creat ceva ce avea sa devina o versiune mai buna a aplicatiei Facebook.
Probabil că, dacă ești marketer, nu doar o dată te-ai întrebat cum postezi pe Instagram de pe PC sau Laptop. Dacă există vreun tool sau alt sistem care să te ajute să-ți optimizezi timpul de lucru. Ei bine, singurul „tool” de care ai nevoie este Google Chrome, chiar dacă Instagram nu permite din interfața aplicației să uploadezi fotografii, momentan.
Să presupunem că deja cunoșți importanța unui website de prezentare sau magazin online, realizate corect. Ulterior finalizării acestuia și lansării în mediul online, urmează alți pași la fel de importanți. Din păcate, de multe ori aceștia sunt lăsați mai mereu pe plan secund. Mentenanța lunară a website-ului este unul dintre ele.
Așadar, astăzi ne-am gândit să vă expunem pe scurt principalele motive pentru care ar trebui să alegeți mentenanța lunară a website-ului.
Mentenanța este întregul proces de verificare și actualizare a informațiilor din site-ul tău. Mai exact, profesioniștii în domeniu actualizează conținutul, verifică funcționalitatea link-urilor, actualizează și/ sau modifică imaginile grafice, verifică funcționarea corectă a adreselor de e-mail ș.a.m.d.
Trăim în era digitală și informațiile sunt la un click distanță. În ziua de azi este tot mai greu să creezi un conținut unic relevant care să fie și SEO friendly. Cititorii au început să caute informații tot mai specifice care să răspundă direct nevoilor. Gândiți-vă de câte ori ați căutat ceva pe Google și v-ați așteptat ca acesta să vă răspundă în mod miraculos cu cea mai relevantă informație. Ați avut surpiza să nu găsiți exact ce căutați? Ei bine…asta se datorează faptului că textele/ articolele nu sunt optimizate SEO și astfel rezultatul nu apare primul și îngreunează căutarea cititorului.
Motto-ul/ sloganul este un concept de strategie de marketing, inițial propus în 1940 drept o teorie pentru a explica modelul unei campanii publicitare de succes. Acesta are scopul de a releva ideea fundamentală a campaniei respective.
„Diferențierea este una dintre cele mai importante activități strategice și tactice în care companiile trebuie să se implice în mod constant” – Theodore Lavitt
Folosește adecvat marketingul online și aduce un plus imaginii brandului tău, dar și creșterii vânzărilor companiei. Gândește-te că tot ceea ce faci ar trebuie să aibă ca scop creșterea popularității brandului sau a vânzărilor.
Ai o afacere mică? Cu atât mai mult ai nevoie să te promovezi. Potențialii tăi clienți trebuie să audă de tine, iar mai apoi să le reamintești că ești acolo. E un cerc vicios
nu ai bani -> nu ai promovare -> nu ai clienți -> nu ai bani -> și tot așa
Însă, cum te promovezi dacă nu ai bani?
Instagram își dorește să introducă o nouă facilitate. Utilizatorii vor putea afla cine le copiază conținutul prin intermediul capturilor de ecran.
Reprezentanții Instagram au recunoscut că lucrează la aceste schimbări după ce mai mulți utilizatori au remarcat că primesc notificări atunci când ei sau prieteni de-ai lor au dorit să le salveze conținutul din Story.
Facebook Business Manager este gratuit și oferă agențiilor de publicitate o platformă centralizată din care îți pot gestiona activitatea de pe Facebook. Agenții de publicitate pot accesa conturile partenerilor de business/ clienților fără a mai fi necesar să fie „prieteni” pe Facebook.