Principalele metode de promovare online!
Când aduci în discuție metodele de promovare online a unei afaceri noi ne gândim la aceste trei mari categorii: promovare gratuită, promovarea plătita și prin folosirea produsului.
Atunci când aduci în discuție faptul că îți dorești o promovare gratuită te referi la marketingul de tip inbound. Acest lucru presupune să atragi potențialii clienți prin conținut de calitate.
Altfel spus îți dorești să oferi valoare oamenilor.
Chiar dacă le nivel individual nu ne plac, adevărul este că metodele de promovare plătite sau marketingul outbound pot fi foarte eficiente. Mai ales atunci când ne dorim rezultate imediate.
Un plus îl aduce și faptul că metodele de promovare plătite pot fi foarte bine măsurate. Astfel putem înțelege foarte bine ce funcționează și unde ar trebui să mai investim.
Gândește-te doar că dacă ai un website decent, o campanie de Google AdWords corect implementată îți poate aduce clienți. Chiar din a doua zi.
Este prima dată în mulți ani când procentul de click-uri pe anunțurile plătite din rezultatele motoarelor de căutare crește.