
6 metode simple pentru a crește performanța site-ului pe mobil
De Black Friday și pe întreaga perioadă a lunii Decembrie s-au făcut o grămadă de cumpărături online, iar marii comerciați au confirmat că traficul și achiziționarea produselor s-au efectuat prin intermediul telefoanelor moderne, site-urilor adaptabile pe mobil și aplicațiilor. Uite 6 metode simple care te pot ajuta să-ți crești performanța site-ului pe mobil.
1. Încărcarea rapidă a site-ului
Paginile de produse ar trebui să conțină imagini mari și de înaltă calitate care să fie clare atunci când sunt mărite. De asemenea, finalizarea unei comenzi ar trebui să includă cât mai puține imagini. Totodată, nu uita să colectezi datele într-o formă utilă și consumabilă.
2. Căutarea produsului cât mai simplă
Clienților le place meniul tradițional. Aceștia sunt tot timpul pe fugă și nu au timp să caute printr-o sumedenie de produse. Treaba ta e să le facilitezi căutarea. Să implementezi un meniu simplu, tradițional și totodată user-friendly.
3. Crește rezistența traficului
Utilizatorii de aplicații mobile sunt mai loiali, iar atunci când un utilizator înregistrează un cont în cadrul aplicației tale și începe să exploreze e necesar să analizezi numele, locația, interesele și comportamentul acestuia. Fiecare astfel de caracteristică colectată îți oferă posibilitatea de a personaliza o notificare, un e-mail cu detalii relevante pentru a-l atrage înapoi pe site-ul tău sau pentru a-i trezi dorința de cumpărare.
© Citește și despre campaniile de e-mail marketing eficiente.
4. Folosește notificările
Este imperios necesar să implici cumpărătorii. Atunci când cumpărătorii adaugă articole în coșul de cumpărături, dar nu finalizează comanda, îi poți trimite o notificare cu detalii personalizate, cum ar fi să te adresezi acestuia pe nume și să-i comunici valabilitatea ofertei sau timpul necesar de transport pentru a-l determina să cumpere. Trimiterea notificărilor push sau a e-mail-urilor personalizate îți va crește veniturile exponențial.
5. Eficientizează serviciile oferite
Simplifică achiziționarea produselor pentru client oferindu-le un flux de plăți fără cusur. Ca de exemplu:
- Oferă o opțiune de conectare cu informații stocate de la comanda anterioară a clientului;
- Oferă o plată simplificată cu un portofel digital sau un Apple Pay;
- Rulează testele A / B ale tuturor modificărilor noi față de original pentru a optimiza continuu site-ul de mobil.
6. Întărește securitatea site-ului
Brevetele de date au devenit obișnuite și comercianții pot pierde clienți dacă nu le au. Potrivit celor mai recente studii în domeniu, mai mult de jumătate dintre cumpărătorii online susțin că preferă să nu cumpere de la o firmă care a înregistrat o încălcare a datelor, a mai constatat Gemalto.
© Google a schimbat regulile jocului: Certificatul SSL a devenit obligatoriu
Sursa: ecommercetimes.com