Despre importanța conținutului unic
Trăim în era digitală și informațiile sunt la un click distanță. În ziua de azi este tot mai greu să creezi un conținut unic relevant care să fie și SEO friendly. Cititorii au început să caute informații tot mai specifice care să răspundă direct nevoilor. Gândiți-vă de câte ori ați căutat ceva pe Google și v-ați așteptat ca acesta să vă răspundă în mod miraculos cu cea mai relevantă informație. Ați avut surpiza să nu găsiți exact ce căutați? Ei bine…asta se datorează faptului că textele/ articolele nu sunt optimizate SEO și astfel rezultatul nu apare primul și îngreunează căutarea cititorului.
Motoarele de căutare “iubesc” conținutul unic
Motoarele de căutare “iubesc” conținutul unic, adică cel care nu este duplicat sau copiat. Plagiatul trebuie să fie total exclus, în caz contrar denotă un dezinteres față de cititorii site-ului. Dacă mulțumești motoarele de căutare, acestea te vor “premia” cu o poziționare mai bună la căutări, rezultând în mai mulți cititori care pot ajunge la conținutul tău, implicit la site-ul tău. Folosește cuvinte cheie relevante atât în titluri, cât și în corpul textului, dar nu abuza de ele.
De asemenea, un conținut unic și relevant crește reputația site-ului tău și aduce beneficii pe termen lung. Cu siguranță nu îți dorești ca site-ul tău să fie cunoscut pentru conținut duplicat sau plagiat.
Când creezi un conținut unic trebuie să gandești din două perpective:
1. Ce mulțumește motorul de căutare?
2. Ce mulțumește cititorul?
Gândește-te că ai la dipoziție 5 minute să convingi un potențial client să apeleze la produsul/ serviciile tale, ce i-ai transmite? Acum transcrie totul intr-un text clar și la obiect, dar nu te lega numai de vânzare. Oferă toate informațiile necesare din care să denote utilitatea produsului/ serviciului. Atâta timp cât ai cunoștințe solide despre domeniul pe care vrei să îl abordezi, crearea unui conținut unic nu reprezintă o problemă.
În ultimul rând, nu uita să verifici textul de greșeli!
Citește și:
LOGO: Importanța, caracteristici și nevoia. De ce e bine să-ți creezi propriul logo?