
LOGO: Importanța, caracteristici și nevoia. De ce e bine să-ți creezi propriul logo?
Mulți dintre antreprenori, aflați chiar la început de drum, sunt de părere că alegerea unui LOGO pentru afacerea lor este o opțiune mai puțin importantă. De multe ori aceștia amână crearea unui LOGO până găsesc inspirația necesară. LOGO: Importanța, caracteristici și nevoia. De ce e bine să-ți creezi propriul logo?
Alții au impresia că că LOGOURILE reprezintă un detaliu demn de luat în calcul doar pentru companiile mari, lucru care s-a dovedit că este, din nou, o idee greșită.
Orice afacere, indiferent de dimensiunea sa, trebuie să aibă un LOGO care să o definească.
Logoul este un element grafic definitoriu. Acesta poate îmbrăca formai unei litere, unui text, unei imagini sau chiar unei combinații a tuturor acestor elemente. El este folosit pentru a identifica un brand, un produs, o organizație sau un eveniment.
LOGO: Importanța, caracteristici și nevoia. De ce e bine să-ți creezi propriul logo?
Ajută la identificarea brandului căruia tocmai i-ai dat viață. Astfel, oamenii o să rețină mai ușor firma și serviciile sau produsele pe care le comercializezi.
Ajută la identificarea industriei din care faci parte. Logoul poate fi folosit pentru a-i face pe consumatori să-și dea seama care este domeniul de activitate al unei companii. Altfel spus, dacă din nume nu își pot da seama de domeniul de activitate, logoul îți sare în ajutor.
Dă dovadă de profesionalism. Toate brandurile preocupate de imaginea lor pe piață aleg să-și creeze propriul logo. Gândește-te numai la numele mari din industria fachion și îți vei da seama de acest lucru. Îți amintești logoul Chanel sau al celor de la H&M?
Crește gradul de încredere. Dacă alegi elementele potrivite pentru crearea unui logo, îi poți face pe oameni să aibă încredere în brandul respectiv. De exemplu, paleta de culori folosită pentru crearea logoului îi poate ajuta pe oameni să perceapă compania ta drept un reper important atunci când trebuie să facă o alegere.
Vrei un LOGO profesional? Contactează-ne!
Citește și: GOOGLE TRENDS: CE AU MAI CĂUTAT ROMÂNII PE GOOGLE ÎN 2017