
Facebook modifică algoritmul de rankare. Cum sunt afectate firmele (II)
Dacă nu ai citit articolul: Facebook modifică algoritmul de rankare. Cum sunt afectate firmele o să facem o scurtă recapitulare:
Utilizatorii Facebook vor avea acces mai mare la postările de la membrii familiei și de la prieteni, în detrimentul paginilor de business și media. Schimbarea va afecta afacerile online. Antreprenorii sunt nevoiți să facă modificări în ceea ce privește promovarea prin intermediul rețelei de socializare.
„Noua modificare a algoritmului de livrare a postărilor în Facebook atrage după sine o nouă scădere a reach-ului organic pentru businessurile care se promovează folosind acest canal. Practic, pentru a avea aceeași expunere ca și până acum, businessurile trebuie să scoată mai mulți bani din buzunar, publicitatea plătita devenind astfel tot mai importantă pentru generarea de trafic și awareness” a explicat pentru StartupCafe, Anabela Luca managing director agenția de publicitate adLemonade.
De asemenea, tot pentru StartupCafe, marketerul Cosmin Dărăban, CEO SilkWEb, susține că o să fie afectată creșterea organică.
Practic, cei care au afaceri online vor trebuie să îți mărească bugetul pentru promovare pentru că nu va exista o creștere organică, iar conținutul nu va mai fi atât de vizibil.
Totodată, cei care obișnuiesc să organizeze concursuri vor fi afectați și ei.
Recomandări:
- Postări personale despre business și echipă
- Conținut educativ
- întrebări pentru urmăritorii paginii
- Postări de entertainment și inspiraționale
John hegeman, vicepreședintele Facebook, a ținut să menționeze că publicitatea plătită nu va fi afectată.
Citește Și: https://webdesign-socialmedia.ro/facebook-modifica-algoritmul-de-rankare/