Rolul și importanța creării unui site web pentru afacerea ta
Multă lume încă se mai întreabă pentru afacerea lor de ce au nevoie de un site web. Al doilea cel mai important aspect ar fi beneficiile pe care le aduce crearea site-ului de prezentare. Află care este rolul și importanța creării unui site web pentru afacerea ta.
Să începem cu un mic exercițiu de imaginație. Ai lansat o afacere. Ai personal calificat și totodată posibilități foarte mari de dezvoltare a afacerii. Acum nu vă rămâne de realizat decât, poate, cel mai important lucru – să atrageți cât mai mulți clienți. Asta înseamnă că trebuie să faceți tot posibilul astfel încât cât mai mulți potențiali clienți să audă despre tine și afacerea ta. În acest moment intervine nevoia de a-ți prezenta afacerea în mediul online. Și cum poți face asta mai bine, dacă nu prin prezența unui site?
Rolul și importanța creării unui site web pentru afacerea ta
Ca răspuns la întrebarea retorică de mai sus trebuie să precizăm următoarele. Site-ul are mai multe rolurili printre care și:
- Funcția informativă (locație, număr de telefon, preț, produse, servicii, prezentarea protofoliului, etc.)
- Funcția de marketing
- Funcția de promovare a întregii companii
Aproximativ 90% din total companiilor de pe piață au nevoie de un site web, chiar dacă ei nu dau importanță acestui lucru. Se presupune că site-ul web îndeplinește mai multe funcții printre care și:
- Site-ul web oferă informație despre compania ta concomintent mai multor persoane, aflate în orice colț al lumii. Cu ce ai putea să înlocuiești site-ul în cazul de față? O armată de agenți de call-center.
- Pe site-ul web ai posibilitatea să găsești informația de care ai nevoie în volum mai mare, termen mai scurt și foarte comod.
- Volumul informației pe care îl afișezi pe site depinde foarte mult de domeniul tău de activitate. Atât cei care știu ce caută, cât și cei care îți doresc să învețe îți vor aduce vizite regulate, crescând astfel șansele să se reîntoarcă în calitate de clienți.
Site-ul web oferă publicitate doar cui trebuie, când trebuie
Site-ul web devine un instrument de publicitate, pe care dacă știi să-l folosești îți poate aduce mai multe beneficii decât crezi. Nu uita, pe el ai toate informațiile pe care le dorești ca un potențial client să le cunoască. Spre deosebire de publicitate de la TV sau amplasarea bannerelor prin oraș, site-ul web va oferi publicitate doar pentru persoanele care sunt într-adevăr interesate de serviciile sau produsele tale.
Zilnic se reduce numărul celor care privesc reclamele la TV sau citesc ziarele în format fizic.
Ne aflăm în perioada în care dacă nu ai un site web, nu exiști. Gândește-te doar că firmele care dețin un site web oferă mai multă încredere clienților și totdată sunt cu un pas în fața întreprinderilor care nu au un spațiu virtual.
Citește și:
LOGO: IMPORTANȚA, CARACTERISTICI ȘI NEVOIA. DE CE E BINE SĂ-ȚI CREEZI PROPRIUL LOGO?