Marketing online în 2018
Folosește adecvat marketingul online și aduce un plus imaginii brandului tău, dar și creșterii vânzărilor companiei. Gândește-te că tot ceea ce faci ar trebuie să aibă ca scop creșterea popularității brandului sau a vânzărilor.
Tehnici de marketing online pentru 2018
Experiența clientului
Publicul tău țintă este ceea ce contează. Într-un fel, e obligatoriu ca audiența ta să se identifice cu numele, valorile și produsele/ serviciile pe care le comercializezi pentru a construi o relație de lungă durată. Consumatorii caută în ziua de azi colaboratori care sunt receptivi la nevoile lor.
Experiența utilizatorului poate deveni eficientă prin conținut, canale de comunicare și interfața website-ului.
Conținut creativ
Conținutul reprezintă o parte foarte importantă pe care este bine să o iei în calcul atunci când construiești o strategie de marketing online. Indicat ar fi să ai conținut bine structurat și unic pentru clienții care nu sunt inițial interesați de produsele tale.
Potrivit lui Jeff Bulla, conținutul ar trebui să fie axat (80%) pe postări care să nu facă legătura cu produsele sau serviciile tale și numai 20% să se refere la ceea ce vinzi.
Platformele Social Media
Prezența și identitatea ta online încep cu website-ul și platformele tale Social media. Însă, pentru a captiva publicul e nevoie să comunici un mesaj puternic prin intermediul platformelor de Social Media.
Un aspect foarte important este că atunci când construiești strategia pentru 2018 este să fii constant. Un plan bine pus la punct poate avea un impact foarte puternic în vederea generării de conversii, a gradului de deschidere și a unui rating mai bun în cadrul motoarelor de căutare. Fii recepetiv la factorii care îți influențează imaginea brandului.
Citește și despre: Ce este și cum funcționează Facebook Business Manager