
Ești pregătit pentru o nouă era digitală?
Strategii de marketing
Potrivit unui studiu Gartner, recent efectuat, se estimează că până în 2020:
- 85% din relațiile cu consumatorul o să fie online;
- 80% din procese existente într-o companie vor fi reinventate;
- 50% din veniturile firmei vor fi obținute online.
Dezvoltarea tehnologiilor digitale, automatizarea și robotica, nevoia din ce în ce mai mare pentru transparență, încredere, conectivitatea și satisfacerea nevoilor emoționale ale clientului sunt tendințe de bază în construirea viitoarelor strategii de marketing.
Una din multele strategii de marketing o reprezinta clientul, iar satisfacerea cerințelor acestora pun baza unei afaceri de succes,
lucruri pe care le știam deja. Astfel, firmele de succes au intrat (deja) într-un proces de schimbare de mindset:
- De la profit la motivație și valoare oferită;
- De la planificare la experimentare;
- De la politica privată la transparența în relațiile cu clienții.
Pingback:Clienții tăi vor să-ți comunice ceva important pe FB Messenger