Promovează-te inteligent: 4 tendințe în social-media pentru 2018
Social Media este un peisaj în continuă schimbare și este timpul să începeți să vă stabiliți strategia de marketing pentru anul viitor. Uite 4 tendințe social-media pentru 2018.
Chatbot-uri
În era vitezei serviciul clienți a trecut de la apeluri telefonice și e-mail-uri la rețelele sociale. Astăzi, consumatorii solicită răspunsuri imediate la întrebări și preocupările lor și acum se îndreaptă către Social-Media ori de câte ori doresc ceva.
Cu cât răspunzi mai repede cu atât clienții vor fi cât mai satisfăcuți, iar Facebook știe acest lucru. Chatbot vă permite să interacționați instantaneu, motiv pentru care Fb Messenger Bots devin în mod special atât de populari.
© Despre cum setezi un chatbot citește AICI.
„Social-Media este hub-ul pentru interacțiunea cu clienții și devine necesar pentru fiecare afacere, chiar și pe bază de servicii. Cel mai atractiv aspect al utilizării unui chatbot este abilitatea de a oferi un răspuns instant, disponibil non-stop”, spune James Memije, fondatorul AccuServ Heating & Air Conditioning.
Social Media trebuie să fie orientată către dispozitivele mobile
Două dintre cele mai importante platforme media sociale orientate spre dispozitive mobile sunt Snapchat și Instagram. În timp ce Instagram este accesibil prin intermediul desktop-urilor, foarte puțini utilizatori îl folosesc pe orice altceva decât dispozitivele mobile. Spre exemplu Facebook face 84% din veniturile sale din publicitate din mobile.
„Conținutul pe care îl postați pe social media trebuie să conțină apeluri la acțiune care au în vedere utilizatorul mobil. Ei au deja telefonul în mână, deci profitați de ocazie și creați conținut care declanșează o acțiune”, sfătuiește Catherine Jacobs, COO al McQuarrie Hunter LLP.
Tendințe în social-media pentru anul viitor
Facebook a fost creat inițial pentru utilizare desktop și a evoluat pentru a deveni extrem de ușor de utilizat pe dispozitivele mobile. Tendința utilizării mobile va crește, așa că vă puteți pregăti pe acum.
Vezi și tendințele în marketing, comunicare și promovare online pentru 2018
Pingback:Clienții tăi vor să-ți comunice ceva important pe FB Messenger
Pingback:4 instrumente utile pentru afacerile online. Cum creezi un chatbot?
Pingback:Social media in Romania - ce inseamna si cum se face corect?
Pingback:Strategii de marketing online si offline - afla de la noi cum se face