Retrospectică 2017: 330 de milioane de oameni au folosit Messenger pentru a contacta o afacere
Clienții de azi au pretenții ca afacerile să fie cât mai accesibile și online. Vor să interacționeze cu acestea în moduri cât mai eficiente, fără a fi nevoiți să mai apeleze sau să trimită un e-mail. Chiar în ceste momente clienții tăi vor să-ți comunice ceva important pe FB Messenger.
Potrivit unui studiu comandat de Facebook, peste 330 de milioane de persoane au luat legătura cu o afacere mică pe Messenger, pentru prima dată în 2017.
Chiar în ceste momente clienții tăi vor să-ți comunice ceva important pe FB Messenger. Cum îi faci să te aleagă pe tine?
În prezent, Messenger permite oamenilor să comunice gratuit cu mărcile și întreprinderile. Mai mult de jumătate din populația tuturor grupurilor de vârstă utilizează Messenger ca aplicație preferată de mesagerie. 58% dintre aceștia recunosc că folosesc aplicația zilnic.
Gândește-te doar că aceasta a devenit cea mai frecvent utilizată formă de comunicare între clienți și întreprinderi.
Cum le răspunzi tuturor?
Suntem în era vitezei, iar consumatorii solicită răspunsuri imediate la întrebările și precocupările lor. Cu cât răspunzi mai repede cu atât clienții vor fi mai satisfăcuți, iar noi știm acest lucru.
Știm amândoi că nu ai de gând să angajezi o persoană care doar să-ți răspundă la mesajele de pe Facebook, așa-i?
Retrospectivă 2017
67% dintre persoanele chestionate au afirmat că schimbul de mesaje cu întreprinderile mici și mijlocii a luat amploare în ultimii doi ani, asteptându-se să comunice cu mai multe companii în următorii doi ani. Multe întreprinderi mici folosesc deja Fb Messenger pentru a se conecta cu comunitatea și clienții lor, pentru a faceface afaceri personale și a obține rezultate imediate.
© Uite și alte câteva cifre despre cum evoluează piața.
Noi suntem de părere că este timpul să începeți să folosiți mesageria online sau platformele similare, dacă nu le utilizați deja.
Pingback:4 instrumente utile pentru afacerile online. Cum creezi un chatbot?