Cum creezi un chatbot? 4 instrumente utile pentru afaceri
Chiar dacă în mediul online se zvonește că e nevoie de zile sau chiar săptămâni de cod pentru a creea un chatbot nu este chiar așa. Dacă ai o afacere prezentă pe mediul online sigur te-ai întrebat până acum cum creezi un chatbot și cât e de util. Mai jos ai 4 instrumente utile pentru afacerile online.
Uite 4 instrumente utile pentru afacerile online
Chatfuel funcționează pe Facebook Messenger, iar pentru construirea unui chatbot nu ai nevoie de cunoștințe avansate în domeniul IT.
Dacă ești un începător în ceea ce privește chatbotii, Chatfuel este varianta optimă.
Motion este dedicat mai mult funcționării intebrat în servicii.
SMS, E-mail, web-chart, Facebook Messenger și Slack. În plus, oferă posibilitatea de a-ți conecta chatbotul la alte API-uri simultan, menținându-l conectat la motion.
Încearcă-l. Îți ia doar câteva minute să te familiarizezi cu procedura.
Api.ai este o platformă potrivită pentru a construi chatboți. Aceasta oferă suport Inteligenței Artificiale și o interfață intuitivă. Este nevoie de un simplu click pentru a începe conversații minimale sau pentru a fi prezentate informații despre vreme, spre exemplu.
Api.ai este un serviciu avansat, motiv pentru care este mai complicat să construiești un bot folosind această platforma, dacă nu ai cunoștințe de programare.
Platforma are o abordare interesată atunci când vine vorba de a crea chatboți. Te ghidează în 3 pași: design, dezvoltare și lansare.
În plus, la final botsify.com se concentrează pe retenția clienților, de exemplu planificarea de mesaje.
Cu ce te poate ajuta un chatbot?
330 de milioane de oameni au folosit Messenger pentru a contacta o afacere. Astăzi, în era vitezei, clienții au pretenții ca afacerile să fie cât mai accesibile și online, aceștia solicitând răspunsuri imediate la întrebările și preocupările lor.
© Despre cum evoluează piața și câți oameni folosesc în prezent Facebook Messenger citește AICI.
Social Media este un peisaj în continuă schimbare și este timpul să începeți să vă stabiliți strategia de marketing pentru anul viitor.
© Promovează-te inteligent: 4 tendintețe în social-media pentru 2018